Klacht DPD Pakketservice: Slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 442217
Gebruiker
Daisy
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ben de hele dag thuis, niemand is bij de deur geweest en geloof mij mijn bel hoor je wel. Pakketje zou tussen half 4 en half 5 komen, krijg ik half 5 een e-mail ‘jammer dat u niet thuis was’ en kan mijn pakket nu bij een ophaalpunt gaan halen. Echt super slecht, waarschijnlijk wilde de chauffeur niet de trap op. Daarnaast bel ik de klantenservice om half 5, sta 25 min in de wacht en wordt de verbinding verbroken. ‘Nummer is niet meer in gebruik’ ja joh en daar betaal je dan lekker belkosten voor.

Gewenste oplossing

Voor mij kan het bedrijf toch niets meer doen. Maar ik zou willen dat het pakketje gewoon afgeleverd wordt en de klanten service normale wachttijden hanteert. (Dit was al de 2e keer dat ik 25 min heb moeten wachten en waarbij dus dit keer niet een medewerker heb gesproken).
De chauffeur mag wel aangesproken worden op zijn bezorggedrag.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Daisy
    Datum
    Ik hoop alsnog op een professionele respons

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen