Klacht DPD Pakketservice: Slechte service

Daisy

Ik ben de hele dag thuis, niemand is bij de deur geweest en geloof mij mijn bel hoor je wel. Pakketje zou tussen half 4 en half 5 komen, krijg ik half 5 een e-mail ‘jammer dat u niet thuis was’ en kan mijn pakket nu bij een ophaalpunt gaan halen. Echt super slecht, waarschijnlijk wilde de chauffeur niet de trap op. Daarnaast bel ik de klantenservice om half 5, sta 25 min in de wacht en wordt de verbinding verbroken. ‘Nummer is niet meer in gebruik’ ja joh en daar betaal je dan lekker belkosten voor.

Voor mij kan het bedrijf toch niets meer doen. Maar ik zou willen dat het pakketje gewoon afgeleverd wordt en de klanten service normale wachttijden hanteert. (Dit was al de 2e keer dat ik 25 min heb moeten wachten en waarbij dus dit keer niet een medewerker heb gesproken).
De chauffeur mag wel aangesproken worden op zijn bezorggedrag.

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Daisy
    Ik hoop alsnog op een professionele respons

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?