Klacht DPD Pakketservice: slechte service

Klachtnummer
# 424995
Gebruiker
erik
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bedrijf weigert pakket te leveren en heeft er zelf voor gekozen om het pakket te retourneren naar verzender....
volgens DPD bestaat ons adres niet???
Dit kan echter niet omdat DPD hier vaker in het verleden heeft geleverd

Gewenste oplossing

Dat ze alsnog ons het product komen leveren!!

2 reacties

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    erik
    Datum
    Fijn dat jullie hierop wilde reageren, wij hebben voorheen nog geen problemen gehad met de levering bij ons aan huis en kon de bezorger het adres gewoon vinden. Nu is het pakket uiteindelijk geleverd bij een DPD ophaalplek en was de inhoud van het pakket helemaal kapot. Misschien is er iets mis gegaan met de levering?
    Wij hebben een nieuw pakket gekregen van de leverancier van het product, dus het is uiteindelijk goed gekomen.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen