Pakket wordt ruim 1 week te laat geleverd. Vervolgens bij de buren in de tuin gedumpt!
Wanneer je dit meld wordt je afgepoeierd en moet de klant zelf maar uitzoeken. DPD geeft aan hier niets aanbrengen kunnen doen.
Eveneens is de telefooncentrale een drama. Ruim een week krijg men te horen dat DPD last heeft van een storing. Dan nog eens lange wachttijd en onfatsoenlijk tot asociaal personeel die nog nooit van het wordt service hebben gehoord. Letterlijk Tuig!
Gewenste oplossing
Met fatsoen (klantvriendelijk en service) zoals het hoort!
Ik koop dan ook nooit meer bij een bedrijf dat gebruik maakt van DPD.
Wij hebben de leverancier verzocht om te stoppen met DPD.
Geboden oplossing
Enkel dat DPD de barcode van de zending wilt ontvangen. Zending is reeds retour via PostNL!
Wat mij het meest stoort. Is dat DPD geen woord rept of dan wel excuses maakt over hoe klantonvriendelijk je te woord word gestaan.
Service medewerkers geven de indruk dat men geen zin heeft in telefoon, en dat men niet moet zeuren. Want de service medewerker heeft altijd gelijk en accepteren geen feedback.
Wij hebben onze leverancier verzocht om een andere transporteur. Hier is gehoor aan gegeven , er is inmiddels een andere transporteur voor handen. Evt. extra transportkosten nemen wij voor lief. (Wij moeten 7 km rijden voor de dichtstbijzijnde DPD loket) Goedkoop is eenmaal duurkoop
Aan DPD; en zo verlies men klanten en behoud men een slechte naam. Zolang personeel niet goed wordt gemanaged kies men voor kwantiteit i.p.v. kwaliteit.
Status
niet opgelost
Beoordeling
1 reactie
Auteur
DPD Pakketservice
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste heer/mevrouw Soedira,
Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat jouw pakket op deze manier is geleverd, dit is natuurlijk niet de bedoeling.