Klacht DPD Pakketservice: Slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378232
Gebruiker
Soedira
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket wordt ruim 1 week te laat geleverd. Vervolgens bij de buren in de tuin gedumpt!

Wanneer je dit meld wordt je afgepoeierd en moet de klant zelf maar uitzoeken. DPD geeft aan hier niets aanbrengen kunnen doen.

Eveneens is de telefooncentrale een drama. Ruim een week krijg men te horen dat DPD last heeft van een storing. Dan nog eens lange wachttijd en onfatsoenlijk tot asociaal personeel die nog nooit van het wordt service hebben gehoord. Letterlijk Tuig!

Gewenste oplossing

Met fatsoen (klantvriendelijk en service) zoals het hoort!

Ik koop dan ook nooit meer bij een bedrijf dat gebruik maakt van DPD.

Wij hebben de leverancier verzocht om te stoppen met DPD.
Geboden oplossing
Enkel dat DPD de barcode van de zending wilt ontvangen. Zending is reeds retour via PostNL! Wat mij het meest stoort. Is dat DPD geen woord rept of dan wel excuses maakt over hoe klantonvriendelijk je te woord word gestaan. Service medewerkers geven de indruk dat men geen zin heeft in telefoon, en dat men niet moet zeuren. Want de service medewerker heeft altijd gelijk en accepteren geen feedback. Wij hebben onze leverancier verzocht om een andere transporteur. Hier is gehoor aan gegeven , er is inmiddels een andere transporteur voor handen. Evt. extra transportkosten nemen wij voor lief. (Wij moeten 7 km rijden voor de dichtstbijzijnde DPD loket) Goedkoop is eenmaal duurkoop Aan DPD; en zo verlies men klanten en behoud men een slechte naam. Zolang personeel niet goed wordt gemanaged kies men voor kwantiteit i.p.v. kwaliteit.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Soedira,


    Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat jouw pakket op deze manier is geleverd, dit is natuurlijk niet de bedoeling.

    Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer via een van onze eigen kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en de desbetreffende chauffeur kunnen aanspreken. Dit kan via een privébericht via onze twitter of facebook pagina of een contactformulier op onze website.

    We zien jouw bericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen