Klacht DPD Pakketservice: super slecht bedrijf.

Shennit

Ik ben een verkoper via Bol.com en verzenden veel pakketten van nederland naar Belgie via DPD. En ik moet zeggen ik heb nog nooit zoveel problemen met postbedrijven gehad zoals bij DPD.
Pakketten die niet geleverd worden wel volgens track & trace. Of veel Pakketten die zoek zijn geraakt, Onjuiste adres volgens track en trace terwijl adres gewoon 100% klopt. Zelfs pakketten gehad die naar belgie moesten gewoon rondje engeland eerst maakt daarna vervolgens pas Belgie.

Ergste is klantenservice doet er niks aan. Beloven vaak word opnieuw bezorgt dit en dat maar komt er nooit wat van. En schuiven het pronbleem door naar Bol.com terwijl ik van Bol.com ben.

Klantenservice niet meer probleem doorschuiven, maar gewoon oplossen. Betere bezorgers aannemen. Niet dingen beloven wat je niet waar kan maken.

DPD Pakketservice
    Goedenavond,

Wat vervelend om te vernemen dat je zulke nare ervaringen met ons hebt ervaren.

In dit geval adviseer ik je contact op te nemen met de zakelijke afdeling. Je kunt hier als verzender van pakketten je klacht neerleggen en zij zullen dit in behandeling nemen.

Je kunt via www.dpd.nl het contactformulier voor verzenders invullen. Dan kom je rechtstreeks op de zakelijke afdeling terecht.

Customer Service DPD

Shennit
DPD zou terugkomen op onze klacht, maar in plaats daarvan worden we her naar der gestuurd. We hebben in totaal 3 problemen en klachten ingediend bij DPD, maar we worden door het bedrijf genegeerd. Tot heden is er niets meer vernomen van DPD. Tot slot heb ik maar zelf het probleem met de klant opgelost. Door DPD maken wij onnodig veel kosten en ons imago wordt ook nog eens geschaad, doordat onze klanten denken dat wij hun product niet op tijd kunnen leveren. Dpd is erg incompetent!!

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?