Klacht DPD Pakketservice: super slecht bedrijf.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 376374
Gebruiker
Shennit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben een verkoper via Bol.com en verzenden veel pakketten van nederland naar Belgie via DPD. En ik moet zeggen ik heb nog nooit zoveel problemen met postbedrijven gehad zoals bij DPD.
Pakketten die niet geleverd worden wel volgens track & trace. Of veel Pakketten die zoek zijn geraakt, Onjuiste adres volgens track en trace terwijl adres gewoon 100% klopt. Zelfs pakketten gehad die naar belgie moesten gewoon rondje engeland eerst maakt daarna vervolgens pas Belgie.

Ergste is klantenservice doet er niks aan. Beloven vaak word opnieuw bezorgt dit en dat maar komt er nooit wat van. En schuiven het pronbleem door naar Bol.com terwijl ik van Bol.com ben.

De oplossing

Klantenservice niet meer probleem doorschuiven, maar gewoon oplossen. Betere bezorgers aannemen. Niet dingen beloven wat je niet waar kan maken.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond,

    Wat vervelend om te vernemen dat je zulke nare ervaringen met ons hebt ervaren.


    In dit geval adviseer ik je contact op te nemen met de zakelijke afdeling. Je kunt hier als verzender van pakketten je klacht neerleggen en zij zullen dit in behandeling nemen.

    Je kunt via www.dpd.nl het contactformulier voor verzenders invullen. Dan kom je rechtstreeks op de zakelijke afdeling terecht.

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Shennit
Datum
Uiteindelijke oplossing
DPD zou terugkomen op onze klacht, maar in plaats daarvan worden we her naar der gestuurd. We hebben in totaal 3 problemen en klachten ingediend bij DPD, maar we worden door het bedrijf genegeerd. Tot heden is er niets meer vernomen van DPD. Tot slot heb ik maar zelf het probleem met de klant opgelost. Door DPD maken wij onnodig veel kosten en ons imago wordt ook nog eens geschaad, doordat onze klanten denken dat wij hun product niet op tijd kunnen leveren. Dpd is erg incompetent!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen