Klacht DPD Pakketservice: Super slechte service van DPD

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 453557
Gebruiker
Bezigebij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Levering van pakket uit België, op gehaald door DPD in België als 1 vracht. Levering in Nederland als deel vracht??? Wordt weer een vrije dag opnemen, contact opgenomen met leverancier is een bekend probleem in Nederland met DPD, wordt bij klachten niet op gereageerd. Schande en de klant is de dupe. Bij een vraag aan de bezorger wordt je onbeschoft te woord gestaan en de verpakking en de zending zijn ook nog eens beschadigd.

De oplossing

Uitzoeken waar de rest van de zending is en de website van DPD, mijndpdpakket.nl eens in orde maken want alle buttons op de site geven een error melding. En de klant heeft dus ook eggen track & tracenummer

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bezigebij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen