Klacht DPD Pakketservice: te hard rijden op een woonerf

Roosvandekama

vandaag 19 juni reed er om18:30 een bus van DPD met piepende bande de hoek om bij ons in de straat op het roos van dekama erf te Capelle aan den IJssel. Dit is voor ons de druppel, indien er een kind op een fietsje had gereden had dit heel slecht kunnen aflopen. Ik wil DPD vriendelijk doch dringend verzoeken om hier iets mee te gaan doen anders zullen wij als bewoners genoodzaakt zijn om de pers uit te nodigen voor een gesprek. Dit gaat een keer fout.

De chauffeurs op hun verantwoordelijkheid wijzen tov spelende kinderen.

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Flier,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat onze chauffeur zich niet aan de verkeersregels houd.

Zou je ons via een privébericht het kenteken van de chauffeur kunnen sturen? Indien je ook een pakketnummer hebt, vernemen we dit ook graag van jouw en de locatie waar dit is gebeurd.

Je kan ons deze informatie sturen via een van onze eigen officiële kanalen. Dit kan met een privébericht via onze twitter of facebook pagina, of met een contactformulier op onze website.

Customer Service DPD

Roosvandekama
Vragen naar mijn pakketnummer , echter had ik geen pakket en ging het om het aso rijden van de chauffeur .

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?