Klacht DPD Pakketservice: Te veel dagen en 2 nep pogingen om de pakket af te geven

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 453878
Gebruiker
Consument In Den Haag
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Dagenlang gewacht - heen en weer. Kon niet bezorgt worden vanwege foutief adres, maar adres klopt.
Dan probeerde ze hem toch te leveren, ondanks hun claim dat de adres foutief was. Kon niet geleverd worden stond er op de trace, wij waren thuis, maar misschien was 3rde etage te hoog? Dan weer bezorgd maar nu door postNL. wij zagen de bezorger de "niet thuis" bericht in onze bus gooien. Dan niet de volgende dag op de post nl punt, ok niet vandaag. Blijkbaar weer in VK???

12.06.2020 15:25 Hinckley, Leices ...
Onderweg.
03.06.2020 10:08 Berkel en Rodenr ...
Op het depot.
01.06.2020 17:59 Hinckley (GB)
Onderweg.
01.06.2020 17:38 DPD Data centrum
Order informatie is doorgegeven aan DPD

De oplossing

Wij willen onze pakket, NU!

3 reacties

  1. Auteur
    Consument In Den Haag
    Datum
    Ik maakte een fout in de beschrijving - de bezorging was NIET overgenomen door PostNL dus het is nog STEEDS aan Dpd om mijn pakket te bezorgen. Nog niet gebeurd­čśí
  2. Auteur
    Consument In Den Haag
    Datum
    En nu kan ik niet eens de status opvragen
  3. Auteur
    Consument In Den Haag
    Datum
    Geen reactie hier. We een bericht van DPD gisteren (5 dagen na het verstrekken van termijn)
    "Beste ...
    Dankjewel voor je bericht.
    Ik vind het vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid is over je pakket. Ik kan in ons systeem zien dat het pakket retour is gestuurd naar de verzender.
    In dit geval adviseer ik je om contact op te nemen met de verzender van jouw pakket, die kan besluiten een nieuw pakket naar je toe te sturen. Het afhandelen van het onderzoek of het indienen van een claim gebeurt ook geheel via de verzender.
    Nog een fijne dag gewenst.
    Best regards / Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice"


    Als ik diep ging graven in mijn Amazon bestelling, bleek het de pakket teruggestuurd was omdat die beschadigd was. MAAR WAAR was de informatie? Pas te laat verstrekken en onvoldoende. Amazon wist van niets en heb toen ik belde direkt een nieuwe bestelling geplaats (omdat ik het vroeg, ik mocht ook direct geld terug)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Consument In Den Haag
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen