Klacht DPD Pakketservice: Te veel dagen en 2 nep pogingen om de pakket af te geven

sad Niet opgelost
Consument In Den Haag

Dagenlang gewacht - heen en weer. Kon niet bezorgt worden vanwege foutief adres, maar adres klopt.
Dan probeerde ze hem toch te leveren, ondanks hun claim dat de adres foutief was. Kon niet geleverd worden stond er op de trace, wij waren thuis, maar misschien was 3rde etage te hoog? Dan weer bezorgd maar nu door postNL. wij zagen de bezorger de "niet thuis" bericht in onze bus gooien. Dan niet de volgende dag op de post nl punt, ok niet vandaag. Blijkbaar weer in VK???

12.06.2020 15:25 Hinckley, Leices ...
Onderweg.
03.06.2020 10:08 Berkel en Rodenr ...
Op het depot.
01.06.2020 17:59 Hinckley (GB)
Onderweg.
01.06.2020 17:38 DPD Data centrum
Order informatie is doorgegeven aan DPD

Wij willen onze pakket, NU!

Consument In Den Haag
    Ik maakte een fout in de beschrijving - de bezorging was NIET overgenomen door PostNL dus het is nog STEEDS aan Dpd om mijn pakket te bezorgen. Nog niet gebeurd­čśí
    Consument In Den Haag
    En nu kan ik niet eens de status opvragen
    Consument In Den Haag
    Geen reactie hier. We een bericht van DPD gisteren (5 dagen na het verstrekken van termijn)
    "Beste ...
    Dankjewel voor je bericht.
    Ik vind het vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid is over je pakket. Ik kan in ons systeem zien dat het pakket retour is gestuurd naar de verzender.
    In dit geval adviseer ik je om contact op te nemen met de verzender van jouw pakket, die kan besluiten een nieuw pakket naar je toe te sturen. Het afhandelen van het onderzoek of het indienen van een claim gebeurt ook geheel via de verzender.
    Nog een fijne dag gewenst.
    Best regards / Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice"

Als ik diep ging graven in mijn Amazon bestelling, bleek het de pakket teruggestuurd was omdat die beschadigd was. MAAR WAAR was de informatie? Pas te laat verstrekken en onvoldoende. Amazon wist van niets en heb toen ik belde direkt een nieuwe bestelling geplaats (omdat ik het vroeg, ik mocht ook direct geld terug)

Consument In Den Haag

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?