Klacht DPD Pakketservice: Telefoon wordt niet opgenomen

Klachtnummer
# 454307
Gebruiker
Rw
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hang bijna een half uur aan telefoon om pakketje wat niet bezorgd is maar volgens jullie wel en jullie nemen de telefoon niet op

Gewenste oplossing

Gewoon telefoon opnemen
Ik wil weten waar mijn pakket is en
Eindelijk wordt er opgenomen en dan hangen jullie op !!!!!!
Dus bel maar terug
Ik heb mevrouw gesproken die gegevens zou controleren van mijn naam genoemd.. die hangt op nou mijn belminuten zijn nu op dus aub bel terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen