Klacht DPD Pakketservice: Terugbetaling ongebruikt label ivm Cybercrime niet mogelijk

Peters

We zijn door een zogenaamde koper via 2dehands.be opgelicht; zou via Paypal betalen mits we het verzendbewijs zouden sturen, blijkt scam te zijn. Maar we hebben wel voor 12,= label bij DPD gekocht. Telefonisch getracht het label te annuleren en het geld daarvoor terug te krijgen, DPD staat daar niet voor open. Het label wordt wel geanulleerd maar we krijgen geen geld terug. Betaling voor niet verleende dienst, ze staan niet open voor coulance ivm cybercrime.

Terugbetaling van het onbetaalde label, we zijn blij dat we merkte dat we opgelicht werden maar het is wel zuur dat het door de aanschaf van een label dat nooit wordt gebruikt alsnog geld kost !

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Peters,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij kunnen u hier niet mee helpen. Wij van webcare kunnen alleen berichten in behandeling nemen welke over pakketten of leveringen van pakketten gaan. Het spijt me dat ik u niet anders kan melden. Met vriendelijke groet, Anniek

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?