Klacht DPD Pakketservice: Tijdmelding

Erick

Vandaag hebben ze geprobeerd een pakket bij m ij te bezorgen ,maar er was niemand thuis.
Dus hebben ze het pakket naar een afhaal adres gebracht waar ik het dan kan gaan ophalen ,ik er naar toe gelopen drie kwartier later was ik er was het pakket er nog niet als ze er nou nog een tijd bij hadden gezet dan had ik dus niet 1 1/2 uur hoeven lopen voor niks morgen maar weer proberen Alleen als ik had geweten dat het door dit achterlijk bedrijf zou worden bezorgd(ja ik schrijft bezorgd alhoewel ik het zelf moet gaan halen)
had ik bij de betreffende verkoper bezwaar hier tegen gemaakt en het door een fatsoenlijk bezorg bedrijf laten doen al kost dat het dubbelen

Dat ze er minimaal een juiste tijd bij vermelden van wanneer af het op gehaald kan worden omdat ze zelf te bedonderd zijn om het te bezorgen.

DPD Pakketservice
    Beste meneer Kunst,
    Excuses voor het ongemak. Wij sturen in de ochtend altijd een predict melding uit waarin aangegeven staat binnen welk tijdsvenster van een uur je pakket wordt bezorgd. Op deze manier weet je precies wanneer je pakket geleverd wordt. Hiervoor moet echter de verzender wel jouw e-mailadres of mobiele nummer aan ons door hebben gegeven.
    Als je onverhoopt niet thuis bent en (en de buren zijn er ook niet om een pakket in ontvangst te nemen) dan bezorgen we je pakket bij een parcelshop in de buurt, zodat je zelf kunt bepalen wanneer je het op kunt halen en niet meer afhankelijk bent van ons. Wij kunnen inderdaad helaas niet altijd aangeven hoe laat het bij een parcelshop wordt geleverd, excuses daarvoor.
    Groet, Hanneke
    Erick
    En nu blijkt hoe achterlijk bedrijf dit is komen met een standaard antwoord zonder de klacht te lezen !! Als je de KLACHT EVEN LEEST EN DAN REAGEERD DAN WETEN WE WAAR WE AAN TOE ZIJN !! OF KAN JE NIET LEZEN SUKKELS
    Erick
    Er is ook niet naar een email adres gevraag volgens de webshop
    dus buiten achterlijk ook nog een leugenachtig bedrijf.
    DPD Pakketservice
    Hallo Erick,

Ik heb gezien dat het pakket opgehaald is bij de Pickup parcelshop en dat het retour bezorgd is bij de leverancier.

Ik sluit hierbij de 2 meldingen die je open hebt staan.

Een fijne dag!

Groeten Kari
    Erick
    Niet tevreden geen excuus gehad en ze zijn nog steeds actief met mensen te bedonderen !!!
    Erick
    Dit zeer achterlijk bedrijf moet nodig uit Nederland verdwijnen en het bezorgen van pakketten over laten aan een gerenommeerd bedrijf overlaten stelletje kotszakken

Erick

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?