Klacht DPD Pakketservice: Tijdmelding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 155367
Gebruiker
Erick
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Vandaag hebben ze geprobeerd een pakket bij m ij te bezorgen ,maar er was niemand thuis.
Dus hebben ze het pakket naar een afhaal adres gebracht waar ik het dan kan gaan ophalen ,ik er naar toe gelopen drie kwartier later was ik er was het pakket er nog niet als ze er nou nog een tijd bij hadden gezet dan had ik dus niet 1 1/2 uur hoeven lopen voor niks morgen maar weer proberen Alleen als ik had geweten dat het door dit achterlijk bedrijf zou worden bezorgd(ja ik schrijft bezorgd alhoewel ik het zelf moet gaan halen)
had ik bij de betreffende verkoper bezwaar hier tegen gemaakt en het door een fatsoenlijk bezorg bedrijf laten doen al kost dat het dubbelen

De oplossing

Dat ze er minimaal een juiste tijd bij vermelden van wanneer af het op gehaald kan worden omdat ze zelf te bedonderd zijn om het te bezorgen.

6 reacties

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Beste meneer Kunst,
    Excuses voor het ongemak. Wij sturen in de ochtend altijd een predict melding uit waarin aangegeven staat binnen welk tijdsvenster van een uur je pakket wordt bezorgd. Op deze manier weet je precies wanneer je pakket geleverd wordt. Hiervoor moet echter de verzender wel jouw e-mailadres of mobiele nummer aan ons door hebben gegeven.
    Als je onverhoopt niet thuis bent en (en de buren zijn er ook niet om een pakket in ontvangst te nemen) dan bezorgen we je pakket bij een parcelshop in de buurt, zodat je zelf kunt bepalen wanneer je het op kunt halen en niet meer afhankelijk bent van ons. Wij kunnen inderdaad helaas niet altijd aangeven hoe laat het bij een parcelshop wordt geleverd, excuses daarvoor.
    Groet, Hanneke
  2. Auteur
    Erick
    Datum
    En nu blijkt hoe achterlijk bedrijf dit is komen met een standaard antwoord zonder de klacht te lezen !! Als je de KLACHT EVEN LEEST EN DAN REAGEERD DAN WETEN WE WAAR WE AAN TOE ZIJN !! OF KAN JE NIET LEZEN SUKKELS
  3. Auteur
    Erick
    Datum
    Er is ook niet naar een email adres gevraag volgens de webshop
    dus buiten achterlijk ook nog een leugenachtig bedrijf.
  4. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Hallo Erick,

    Ik heb gezien dat het pakket opgehaald is bij de Pickup parcelshop en dat het retour bezorgd is bij de leverancier.

    Ik sluit hierbij de 2 meldingen die je open hebt staan.

    Een fijne dag!

    Groeten Kari
  5. Auteur
    Erick
    Datum
    Niet tevreden geen excuus gehad en ze zijn nog steeds actief met mensen te bedonderen !!!
  6. Auteur
    Erick
    Datum
    Dit zeer achterlijk bedrijf moet nodig uit Nederland verdwijnen en het bezorgen van pakketten over laten aan een gerenommeerd bedrijf overlaten stelletje kotszakken

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen