Klacht DPD Pakketservice: track and trace code werkt niet, pakket niet opgehaald en toch een poging tot bezorging ?

Klachtnummer
# 172504
Gebruiker
mjf
Datum
1 reactie

Details

De klacht

gisteren een pakket laten versturen, vandaag zou het pakket aan moeten komen, maar de track and trace code werkt niet, contact opgenomen met dpd, de vrouw aan de telefoon meldde dat het pakket niet eens was opgehaald, en dus ook niet vandaag bezorgd zou worden. achteraf gezien zou de bezorger rond de tijd van het gesprek hier zich gemeld hebben. het enige wat er was is een briefje in de bus, en verder heeft men niet aangebelt bij het hek, dan hadden we dit persoon namelijk meteen binnen gelaten, daar het pakket verwacht werd.

De oplossing

dpd dient met een goede oplossing te komen, en naar aanleiding van deze keer ook met een tegemoedkoming.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Hi Mitchel,
    Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je pakket onderweg is naar een parcelshop ( Rebooks, Beatrixplein 19 in Zetten) bij jou in de buurt met het volgende pakketnummer; 05137010315490.
    De chauffeur heeft gisteren rond 13:00 uur een poging gedaan om op je eigen adres te leveren. Helaas trof de chauffeur niemand aan en heeft hij gekozen om dit vandaag te leveren bij de parcelshop.
    De verwachting is dat de chauffeur je pakket vandaag tussen 13:41 en 14:41 uur levert. Zodra je op de tracking ziet dat het is geleverd kun je met een geldig legitimatiebewijs je pakket afhalen. Excuses voor het ongemak. gr. Mary

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen