Klacht DPD Pakketservice: Twee keer niet geleverd

1234567ab

Gisteren zou ons pakket worden geleverd. Hoewel we allebei thuis waren op het moment van "levering", heeft de DPD chauffeur het pakket niet kunnen leveren omdat hij niemand aantrof. Vervolgens maar een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag, ik moest hiervoor wel vrij nemen van mijn werk, maargoed. We staan allebei buiten bij de voordeur omdat we de DPD bus aan zagen komen rijden. Vervolgens rijdt de chauffeur weg en stopt hij een briefje in onze bus dat hij ons wederom niet heeft aangetroffen.. Volgens mij hebben de chauffeurs wat moeite met een deurbel vinden.
Direct naar de DPD klantenservice gebeld en zij kon niks doen, geen excuses of iets dergelijks. 20 minuten aan de telefoon gehangen om vervolgens te horen dat ze wel een klacht kon indienen. Ik sta perplex, wat een verschrikkelijke service..

Dat de DPD chauffeur nu alsnog komt.

Hoi Bernice,

Wat vervelend, mijn excuses hiervoor. Ik begrijp ook niet waarom de chauffeur de pakketten niet bezorgd maar wel een briefje achterlaat voor een nieuwe afspraak. Het is voor hem juist ook veel fijner om pakketten te bezorgen, dan hoeft hij de pakketten ook niet meer mee terug te nemen.

Ik zie dat de chauffeur vandaag tussen 13.29 uur en 14.29 uur weer langskomt om drie pakketten te bezorgen. Hopelijk gaat het nu wel goed. En zo niet, laat het gerust even weten. Mijn collega's zijn geïnformeerd en zitten er bovenop.

Sharon
    Beste Sharon,

De DPD chauffeur is nog niet langs geweest bij mij. Komt hij nog wel?

Groeten Bernice
    Hoi Bernice,

Ik zie dat de chauffeur wat vertraging had maar dat je je pakket zojuist in ontvangst hebt genomen, fijn! Ik hoop dat dit allemaal goed is gegaan?

Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen betekenen?

Charlotte
    Beste Charlotte,

Ja ik heb het inderdaad ontvangen. Bedankt voor je reactie.

Groeten Bernice
    Beste Bernice,

Goed om te horen dat het pakket uiteindelijk goed is bezorgd. Nogmaals onze excuses dat dit zo is verlopen. Ik hoop dat we je bij een volgende bezorging beter van dienst kunnen zijn. Ik hoor het graag als er alsnog vragen zijn.

Charlotte

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?