Klacht DPD Pakketservice: Uit zending van 3 pakketten is 1 pakket niet geleverd

heregoesnothing

Bestelling geplaatst uit Italië die uit 3 dozen bestaat.
Bezorgers is aan de deur geweest en had alle 3 de dozen bij zich, maar er zat een verkeerde code op 2 dozen dus mocht hij deze niet achterlaten en nam dus beiden terug. Beloofd werd dat deze een dag later zouden worden, echter de een dag later werd er maar 1 van de 2 bezorgd. De andere doos is tot op heden nog steeds niet geleverd

Na veel contact via telefoon en via social media en steeds andere antwoorden te hebben gehad (zoals: doos staat in depot, geen idee waar de doos is etc, deze wordt morgen geleverd waarschijnlijk, etc) heb ik vandaag via social media vernomen dat ik de doos als verloren mag beschouwen (of misschien terug naar afzender). Bizar dat een doos die al hier is dus blijkbaar daarna weer kwijt kan raken.

Grootste probleem lijkt interne communicatie, blijkbaar hebben de klantcontact afdelingen geen enkel inzicht in wat ze in depot doen, ze kunnen depot niet contacten alleen via email en dan hopen dat ze wat terughoren. In het geval van de doos die ik zoek heeft klantcontact geen reactie meer gehad van depot, dus gaan er dan van uit dat het verloren is.

Ergste is dat ik nu heel veel tijd in hun fouten moet gaan steken

Ik hoop dat er toch een manier is om het pakket te krijgen.

Track en trace is beschikbaar.

Pakket vinden en alsnog leveren

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Simonis, contact via deze site opnemen verloopt hetzelfde als via Social Media. Je komt hier dan ook dezelfde mensen tegen als daar. Ik kijk graag of er nog iets veranderd is in de status van jouw pakket en wil je dan ook vragen mij te contacten via Social media daar ik daar alle informatie heb. Met vriendelijke groet, Anniek

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?