Klacht DPD Pakketservice: Uitermate slecht bedrijf

Blackbird

Zit de hele ochtend thuis om een pakket in ontvangst te nemen. Kijk ik na het aangegeven tijdstip op de site, zijn ze zogenaamd al langs geweest. Er is niet aangebeld en er is ook geen briefje achtergelaten. Dit is overigens al de 5de keer dat dit gebeurt bij de dpd. Klantenservice doet niks anders dan je af poeieren, sterker nog .ze gooien gewoon de hoorn erop omdat je geïrriteerd klinkt. Het gaat om een pakket waar voor honderden euro's aan producten in zitten en tegenwoordig doen ze blijkbaar niet meer aan wagens inzetten omdat hun bezorgers het weer eens verkloot hebben. 100 procent schandalige Klantenservice.

Ik wil mijn pakket gewoon vandaag ontvangen!

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Stomp, wat spijtig om te horen dat de chauffeur het pakket niet heeft aangeboden. Ik heb hiervoor een klacht ingediend. De chauffeur zal erop aangesproken worden. Uiteraard moet die het pakket wel bij je aanbieden.

DPD klantenservice

Blackbird
Weer het standaard antwoord. Hier heeft de klant niks aan. Pakketdiensten concurreren de kwaliteit naar de klote om te concurreren met prijzen. Hierdoor is er te veel werk voor te weinig mensen voor een slecht loon, die ongemotiveerd raken omdat ze als een stuk stront worden behandeld. Als jullie echt het verschil willen maken, zou ik gaan voor goede service en kwaliteit. Ik zou vooral bezuinigen op de klantenservice, want service word er toch niet geboden en als het werk gewoon goed gebeurd zullen er ook minder klachten zijn. En haal ook het woord service maar weg in jullie bedrijfsnaam want het enige wat jullie niet bieden is service.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?