Klacht DPD Pakketservice: Uw pakket is succesvol afgeleverd! (maar niet bij mij)

Klachtnummer
# 523715
Gebruiker
Fay
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zit te wachten op een belangrijk pakket en ik was werkelijk waar al bang dat er iets fout zou gaan (want zo gaat het altijd wanneer je op een belangrijk iets wacht).
En het is wederom raak! (dit is ook niet de eerste keer)
Ik ontvang een e-mail dat mijn pakket succesvol is afgeleverd.
-Er is niet aangebeld
-De deurbel werkt
-Ik was thuis, samen met mijn partner en zat op een plek te wachten waar ik de deurbel gegarandeerd kon horen.
-Geen briefje in de bus
-Geen pakket op de stoep, of op het dak, of tussen de containers.
-Geen pakket bij de buren, overburen of bij hetzelfde huisnummer in een andere straat (ja ik heb het nagevraagd)
NIKS!
Waar is mijn pakket geleverd? Joost mag het weten. Dit wordt voor de zoveelste keer flink uitzoeken en alle partijen bellen. Wederom bedankt voor een waardeloze service!

De oplossing

Na het afleveren van mijn pakket (waar ik dus nog op zit te wachten) wens ik NOOIT MEER door DPD geholpen te worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Fay
    Datum
    Het pakket is uiteindelijk (te laat) op een TOTAAL VERKEERD ADRES geleverd en buiten op een vuilcontainer achtergelaten door de DPD medewerker. Dit geloof je toch niet! Wat is dit voor bedrijf?

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen