Klacht DPD Pakketservice: Verkeerde informatie doorgegeven

MMK90

Wat een slechte slechte klantenservice hebben bij DPD.. en dan nog niet te beginnen over jullie pakketbezorger hier in Pijnacker die blijkbaar niet weet welk vakje hij moet aankruisen..
Vorige week woensdag bericht gekregen dat mijn pakketje donderdag weer zou worden aangeboden bij mij thuis..
Maar toen niks meer gehoord.
Gisteren naar lokale afhaalpunt geweest, waar dus het pakket was maar alweer was opgehaald door de bezorger om 15.45.. terwijl ik er 16 uur was. Wel vreemd dat jullie zeggen dat een pakket er 7 kalenderjaren blijft liggen maar het op de 7e dag als eerder wordt opgehaald. Maar goed.
En dan krijg ik Ivan van de klantenservice. Die probeert de pakketbezorger te bereiken, maar nee dat lukt niet.. nou dat gaat ie proberen het pakketje te onderscheppen maar geen garantie..
En dan gaat de telefoon net.. meneer Ivan.. ja sorry het is niet gelukt. Uw pakketje is weer terug naar Engeland dan moet u daar maar contact mee opzoeken..
Puntje bij paaltje: ik ben de lul met het probleem. Maar wie z’n fout is dit nou?????

Betere klantenservice. En mocht ik weer verzendkosten moeten betalen dan mag DPD dat betalen.

DPD Pakketservice
    Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht.
    Wat ontzettend jammer om te lezen dat je je pakket niet hebt mogen ontvangen.
    Ik ben er even ingedoken en zie dat je pakket inderdaad geleverd is bij de pakketshop en heeft het hier zelfs 8 dagen gelegen.

Helaas kan ik nu niets meer voor je betekenen daar het pakket al retour geleverd is bij de verzendende partij.
    Mocht je dit niet al gedaan hebben, dan adviseer ik je om contact op te nemen met de verzender in kwestie.

Ik hoop dan ook dat wij je beter van dienst kunnen zijn in de toekomst.

Mvg,
    Stephanie

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?