Klacht DPD Pakketservice: vermissing pakket nr. 05228924324508

P. van Rassel

Goedemorgen,

20 maart 2020 is er bij mij thuis een pakket door dpd opgehaald, deze moest in Duitsland afgeleverd worden.
25 maart zou volgens de track and trace het pakket op het depot zijn,
vervolgens gebeurde er niets meer.
31 maart heb ik een mail gestuurd naar dpd en kreeg de volgende dag bericht terug dat er inderdaad iets niet goed ging en hij ging uitzoeken waar het pakket was,
Ik zou begin deze week bericht terug krijgen.
Woensdag 8 april heb ik zelf maar weer gebeld, met als resultaat dat ik afgesnauwd werd door een jonge dame met de boodschap dat ze het druk had en vervolgens midden in mijn verhaal de verbinding verbrak....
onacceptabel gezien zij lopen te blunderen en mijn pakket kwijt zijn, (de inhoud van het pakket is voor mij en de ontvanger van zeer grote emotionele waarde, en onvervangbaar, maar daar heeft dpd geen boodschap aan.)
Nu werkt de track and trace code ook niet meer.
Ik heb gisteren weer een mail gestuurd naar dpd, maar kijg de indruk dat daar echt helemaal niets mee gedaan wordt,
Op dit moment schermen ze met de drukte door het corona virus om er vervolgens bij te vermelden dat dit ook niet zeker is.
Het mail verkeer tussen mij en DPD heb ik bewaard indien nodig wil ik dit naar jullie doormailen.
Helaas lukt het me niet om dit in een bijlage te versturen.

a. het vinden van mijn pakket
b. het afleveren van het pakket
c. excuses voor het wanpresteren en asociale telefonische contact
van de medewerkster.

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

P. van Rassel
Het pakket is echt spoorloos en mijn zaak ligt bij de claimaffdeling om afgwhandeld Te worden. Ik hen wederom 2 mails gestuurd waar ik geen reactie op krijg. Echt hopeloos! Een erfstuk zomaar verdwenen en er constant zelf achteraan moeten zitten. Werkelijk geen woorden voor

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?