Klacht DPD Pakketservice: Vertraging en niet accurate verzendgegevens

Maud Van de looy

Bestel je een pakketje, wat door de leverancier een dag later wordt verzonden en wat DPD niet voor elkaar krijgt te regelen in dezelfde week. Track and trace geeft aan dat adresgegevens van het depot onjuist zijn en na bellen blijkt dat het pakket niet kon worden geleverd? Klopt dus allemaal niks van en heb je ook niks aan. Het is nota bene een dpd depot beetje vreemd dit. Vervolgens wordt de schuld gegeven aan de leverancier terwijl die het de dag na bestelling hebben afgegeven aan dpd.

Service verbeteren? Ik heb 3 keer met dpd te maken gehad en telkens hetzelfde verhaal.

DPD Pakketservice
    Beste Maud, wat vervelend om dit te horen. Ik zal je klacht doorsturen en we zullen je feedback uiteraard meenemen. Heb je het pakket nu wel in ontvangst mogen nemen? Zo niet, dan ontvang ik graag het 14-cijferige pakketnummer in een privebericht via Facebook/Twitter.

DPD klantenservice

Maud Van de looy
Bericht gestuurd op Facebook pagina zoals gevraagd want ik heb nog steeds mijn bestelling niet. Maar dar wordt niet op gereageerd. En als kers op de taart werkt de track en trace nu al helemaal niet meer en krijg ik een foutmelding. Veel slechter kan het niet lopen jongens, goed bezig!

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?