Klacht DPD Pakketservice: Vertraging en niet accurate verzendgegevens

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 333773
Gebruiker
Maud Van de looy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestel je een pakketje, wat door de leverancier een dag later wordt verzonden en wat DPD niet voor elkaar krijgt te regelen in dezelfde week. Track and trace geeft aan dat adresgegevens van het depot onjuist zijn en na bellen blijkt dat het pakket niet kon worden geleverd? Klopt dus allemaal niks van en heb je ook niks aan. Het is nota bene een dpd depot beetje vreemd dit. Vervolgens wordt de schuld gegeven aan de leverancier terwijl die het de dag na bestelling hebben afgegeven aan dpd.

De oplossing

Service verbeteren? Ik heb 3 keer met dpd te maken gehad en telkens hetzelfde verhaal.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Maud, wat vervelend om dit te horen. Ik zal je klacht doorsturen en we zullen je feedback uiteraard meenemen. Heb je het pakket nu wel in ontvangst mogen nemen? Zo niet, dan ontvang ik graag het 14-cijferige pakketnummer in een privebericht via Facebook/Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maud Van de looy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bericht gestuurd op Facebook pagina zoals gevraagd want ik heb nog steeds mijn bestelling niet. Maar dar wordt niet op gereageerd. En als kers op de taart werkt de track en trace nu al helemaal niet meer en krijg ik een foutmelding. Veel slechter kan het niet lopen jongens, goed bezig!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen