Klacht DPD Pakketservice: Verwarrende informatie

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 458418
Gebruiker
Verwarring
Datum
0 reacties

Details

De klacht

24-06: bezorger treft mij niet thuis en gooit een briefje in de bus dat hij de volgende werkdag, 25-05 weer langs komt. Ik krijg in de avond van 24-06 een mail dat mijn pakket is afgeleverd. Dan ga op de DPD site kijken en na het in typen van mijn pakket code krijg ik de melding dat de code niet wordt herkend. Dan maar bellen. Een aardige dame vertelt mij dat het pakket terug is naar het depot en biedt haar excuses aan. Morgen kan het bezorgd worden. Prima dacht ik, ik ben vrij. Vandaag 25-06 om 18.15 uur. Ding dong... Bus rijd weg voordat ik de deur open kan doen en wat schetst mijn verbazing daar staat mijn pakket! (Ik had geen neerzet dienst).
Al met al, ik blij met het pakket. Bij DPD moeten ze hun informatie toch eens goed updaten.

De oplossing

Informatie beter updaten

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Verwarring
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niet gereageerd door dpd. Ik laat het hierbij.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen