Klacht DPD Pakketservice: Waar is hetpakket, labelnummer wordt niet herkend.

Klachtnummer
# 451073
Gebruiker
Emstert
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket niet geleverd en niet traceerbaar. DPD al dagen telefonisch niet bereikbaar.

Gewenste oplossing

Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar. Ik wil weten wanneer het pakket komt. Het track & tracenummer dat ik gemaild heb gekregen wordt niet herkend als ik dit intoets op de telefoon. Doorverbinden met een persoon lukt al drie dagen niet "vanwege een technische storing".
Graag contact met mij opnemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Emstert
    Datum
    Pakket is "plotseling" bezorgd. Geen reactie ontvangen op vraag/klacht, ook niet op directe vraag aan DPD.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen