Klacht DPD Pakketservice: waar is me pakket

Klachtnummer
# 342228
Gebruiker
Michel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou vandaag me pakket ontvangen en heb hem niet er staat op de site om het pakket te volgen Onjuiste adresgegevens ontvanger.

De oplossing

reageren

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag Michel,

    Ontzettend vervelend dat er onduidelijkheid was over je pakket. In het systeem kan ik zien dat je pakket inmiddels geleverd is. Deze website is geen officieel kanaal van DPD en wordt daarom niet dagelijks behandeld. Mocht je in de toekomst vragen hebben over je pakket wil ik je adviseren contact op te nemen met de officiële kanalen van DPD, zoals social media, telefoon en e-mail. Hier kunnen we je sneller en beter van de juiste informatie voorzien.

    Ondanks het ongemak wens ik je een prettige dag.

    Met vriendelijke groet,
    DPD Customer Service

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen