Klacht DPD Pakketservice: Waar is mijn pakketje?!

Klachtnummer
# 331560
Gebruiker
Madeleine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket bestel bij Agradi.

Er is niemand aan de deur geweest!
Er lag geen briefje in de bus!
Ik belde dpd die zei dat hij is afgegeven bij nummer 9, terwijl nummer 9 niks heeft aangenomen die waren niet eens thuis!
Er staat dat hij geleverd is in berkel aan roderijs.
Ik heb magnoliastraat 9 in berkel aan roderijs gebeld ook die hebben mijn pakketje niet.

Waar is mijn pakketje?!

De oplossing

Mijn pakket vinden en leveren!

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Beste heer/mevrouw Zuidmeer, wat spijtig om te horen dat het pakket niet is afgeleverd op het adres dat de chauffeur heeft opgegeven. Ik heb hiervoor een klacht ingediend zodat de desbetreffende chauffeur hierop aangesproken gaat worden.
    Wat betreft het pakket, hiervoor kunt u contact opnemen met de verzender. De verzender kan bij ons een onderzoek laten starten.

    Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren