Klacht DPD Pakketservice: Waardeloos pakketservice bedrijf!

truus

Pakket zou afgeleverd worden bij een door mij gekozen pickup point (aangezien ik niet thuis ben overdag). Krijg een bericht dat pakket onderweg is en dan komt de radiostilte … Zelf maar eens de status bekeken en nu blijkt dat het pakket terug is naar een depot in Oirschot. Pickup point was gesloten i.v.m. vakantie. Dit is natuurlijk ook al waardeloos dat je dit punt kunt kiezen terwijl de lokatie gesloten is. Gisteren telefonisch contact opgenomen met DPD en gaan een melding maken om het pakket naar een ander pickup point te sturen. Kan hiervan geen bevestiging ontvangen. Maar helaas geen pakketje vandaag en de status van mijn zending wijzigt ook niet (ligt nog steeds in het depot). Wederom telefonisch contact opgenomen. Helaas er is iets fout gegaan met het doorzetten van de melding. DPD gaat het nogmaals proberen. Echt een waardeloze service van DPD, klanten worden niet geinformeerd wanneer een pakket niet kan worden afgeleverd, dit moet je dan zelf maar uitzoeken. Wanneer de zending teruggaat naar het depot blijft het daar 7 dagen liggen en dan retour naar de afzender. Wat een logica bij dit bedrijf. En dan nu maar hopen dat het pakket nog komt, anders ben je zelf dagen achter je pakket aan het bellen en door slechte service van DPD gaat het pakket waarvoor betaald is retour naar de afzender. In mijn geval Frankrijk. Voor mij nooit meer iets laten verzenden door DPD, eerst checken bij de leverancier. Zelf kun je niets veranderen aan de afleveradressen.

Pakket z.s.m. afleveren!

truus
    Wederom is er geen nieuwe melding gemaakt door DPD om het pakket vandaag, vrijdag 20/9, af te leveren. Dit bericht zou vannacht gegenereerd worden en per mail verstuurd worden. Wanneer ik in de status kijk, is er dus weer niets gebeurd. Wat een vreselijk prutsbedrijf is dit!!! Echt om wanhopig van te worden! Niet te begrijpen dat dit bedrijf nog bestaat na alle honderden klachten die op internet zijn te lezen. Alleen wij als klanten ontvangen dus geen pakket waarvoor wel betaald is. En elke keer maar bellen met DPD dat ook nog eens 0,50 cent per gesprek kost. Echt schandalig dit!
    truus
    Zojuist weer gebeld. Alleen maar afschuiven op het depot dat daar het bericht niet wordt opgepikt. Lekker makkelijk dit. Ze zullen het nogmaals doorzetten. Daar heb ik niets aan. Misschien een belletje naar het depot om te informeren wat er aan de hand is.Nee, mevrouw, wij kunnen niet bellen, alleen mailen. We leven in het jaar 2019! wat een giga prutsbedrijf deze firma. Maar nog steeds geen pakket en ik vrees dat dit ook niet meer gaat komen. Dus schadeclaim indienen.
    DPD Pakketservice

truus
Geen oplossing maar wel een bericht om hun te beoordelen zodat ze de klacht kunnen afsluiten????? En een bericht van DPD met geen tekst erin ….

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?