Klacht DPD Pakketservice: waardeloos

Klachtnummer
# 452688
Gebruiker
Gebruiker1529072735
Datum
1 reactie

Details

De klacht

slechte communicatie en levering.Ik geef netjes andere datum door voor levering.Vervolgens word het toch op de andere data aangeboden maar ik was niet thuis vandaar andere datum.Geen briefje niks.Pakket terug gestuurd naar distrubutie maar telefonisch niet bereikbaar.HOuden je in de wacht.Incasseren geld en vervolgens eruit gegooid.Gewoon niet bereikbaar ook niet via social media.Handelen klachten niet af dit is al mijn tweede slechte ervaring met DPD en helaas kiest de degene waar ik iets bestel(zooplus) uit met wie het verstuurd word .Ik wil mijn pakket en informatie hierover.GOede klachten afhandeling en gewoon normaal telefonisch jullie kunnen bereiken.Doen jullie wel iets?heel internet staat vol met klachten.

De oplossing

pakket word zo spoedig geleverd met goede communicatie hierover en dat jullie eens iets doen met klachten.

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1529072735
    Datum
    Pakket Welontvangen nu maar reageren 0’0 op klacht.
    Dus tja voor mij geen DPD

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen