Klacht DPD Pakketservice: waardeloze 'service'

r.vanrijsbergen

Dieptreurige service!
Gisteren een pakket besteld, wat vandaag direct nog geleverd zou worden via DPD. Keurig zitten wachten en het pakket gevolgd. Nadat er werd aangegeven dat er nog 1 bezorgstop voor mijn adres aan de beurt was, werd de status aangepast naar "we hebben je pakket op dit moment niet kunnen bezorgen". Dit terwijl er hier niemand aan de deur is geweest en het bezorgadres juist staat aangegeven in het systeem!!! Hierop gebeld met de klantenservice. Het enige wat men voor mij zou kunnen doen is dat "de bezorger er op wordt aangesproken" en het pakket morgen nogmaals word aangeboden. Dit betekent morgen weer een dagdeel vrijhouden en afwachten of er iemand komt. Er rijden blijkbaar chauffeurs rond die orders annuleren zonder dat ze bij de mensen thuis zijn geweest.. en wij maar wachten totdat ons pakketje aankomt. Wat geeft mij de garantie dat er dan morgen wel een chauffeur achter het stuur zit die de pakketjes daadwerkelijk volgens opdracht levert?! Overal op het internet staan in overvloed recensies met exact hetzelfde probleem. Belachelijk dat dit bedrijf überhaupt nog mag bestaan!

De garantie dat mijn pakket deze week nog geleverd wordt!!!!!

DPD Pakketservice
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    DPD Pakketservice
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?