Klacht DPD Pakketservice: Waardeloze informatie bij bezorging als je niet aanwezig bent.

M.G. Bogaard

Wat een waardeloze bezorging. We waren niet thuis en troffen een kaartje aan met 0,0 informatie. Er staat niets aangevinkt, geen Pakketnummer. Er staat iets omcirkeled mijndpdpakket.nl waar ik ook niets kan vinden en er staat een 16 bij "de volgende werkdag na. Waar, ik heb geen idee. Op mijndpdpakket.nl kan ik niets vinden omdat er om het kaartje geen nummer staat wat verplicht is om te zoeken. Waardeloos dus.

Duidelijke informatie op de "Jammer dat je er niet was" kaart.

DPD Pakketservice
    Goedenavond,

Ik kijk graag even mee, maar helaas kan ik niet op naam (en momenteel ook niet op postcode) zoeken. Ik zie dus niet waar dit over gaat. Zou je mij je 14-cijferige DPD pakketnummer kunnen sturen? Als je daarover niet beschikt mag je deze opvragen bij de afzender van jouw pakket.

Vriendelijke groet, Wendy
    M.G. Bogaard
    Dat is nu juist het probleem. Op de kaart in de bus en die ik als bijlage had toegevoegd staat dus helemaal niets. Ook geen afzender. Dat is dus juist mijn klacht. Geen info op de kaart.
    DPD Pakketservice
    Goedenavond, wanneer je niet weet waar je een pakketje hebt besteld is dat inderdaad een lastiger klusje. Wellicht kun je dit nog terug vinden aan de hand van een bevestigingsmail van de afzender na het plaatsen van de bestelling? Ik heb zojuist aan de hand van je adres gegevens gezocht naar een pakketnummer maar volgens die informatie zou je onlangs 3 pakketjes hebben ontvangen, 2 op 11 mei en 1 gister. Het is daardoor lastig te achterhalen welk pakket in kwestie het nu betreft. Vriendelijke groet, Ananka

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?