Klacht DPD Pakketservice: Waardeloze informatie bij bezorging als je niet aanwezig bent.

Klachtnummer
# 596315
Gebruiker
M.G. Bogaard
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Wat een waardeloze bezorging. We waren niet thuis en troffen een kaartje aan met 0,0 informatie. Er staat niets aangevinkt, geen Pakketnummer. Er staat iets omcirkeled mijndpdpakket.nl waar ik ook niets kan vinden en er staat een 16 bij "de volgende werkdag na. Waar, ik heb geen idee. Op mijndpdpakket.nl kan ik niets vinden omdat er om het kaartje geen nummer staat wat verplicht is om te zoeken. Waardeloos dus.

Gewenste oplossing

Duidelijke informatie op de "Jammer dat je er niet was" kaart.

3 reacties

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Goedenavond,

    Ik kijk graag even mee, maar helaas kan ik niet op naam (en momenteel ook niet op postcode) zoeken. Ik zie dus niet waar dit over gaat. Zou je mij je 14-cijferige DPD pakketnummer kunnen sturen? Als je daarover niet beschikt mag je deze opvragen bij de afzender van jouw pakket.

    Vriendelijke groet, Wendy
  2. Auteur
    M.G. Bogaard
    Datum
    Dat is nu juist het probleem. Op de kaart in de bus en die ik als bijlage had toegevoegd staat dus helemaal niets. Ook geen afzender. Dat is dus juist mijn klacht. Geen info op de kaart.
  3. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Goedenavond, wanneer je niet weet waar je een pakketje hebt besteld is dat inderdaad een lastiger klusje. Wellicht kun je dit nog terug vinden aan de hand van een bevestigingsmail van de afzender na het plaatsen van de bestelling? Ik heb zojuist aan de hand van je adres gegevens gezocht naar een pakketnummer maar volgens die informatie zou je onlangs 3 pakketjes hebben ontvangen, 2 op 11 mei en 1 gister. Het is daardoor lastig te achterhalen welk pakket in kwestie het nu betreft. Vriendelijke groet, Ananka

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen