Klacht DPD Pakketservice: waardeloze service

Klachtnummer
# 525226
Gebruiker
lotje1956
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik woon in een flat 4 hoog.
pakket zal dinsdag afgeleverd worden.nee dus de bezorgen was te broerd om aan te bellen maar een kaartje kon hij wel in de brievenbus stoppen.
nu moet ik naar een afhaalpunt waar ik niet kan komen omdat ik slecht te been ben.en niemand heb om het op te halen.
conclussie hoe moet dit nu.

De oplossing

het pakketje bezorgen bij mij thuis.
bezorger haalt hem maar op van de afhaalpunt.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen