Klacht DPD Pakketservice: Wel thuis, niet aangebeld, geen briefje.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 461553
Gebruiker
hansgoed
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wel thuis, niet aangebeld, geen briefje.

Klantenservice geeft aan dat ze weten dat dit gebeurt. Zij geven aan dat de oorzaak is dat bezorgers betaald krijgen voor een niet geleverd pakket, en dat dit dus een extra zakcentje oplevert.

De oplossing

DPD moet zijn zaken herzien. Misschien een idee om te kijken naar welke bezorgers in verhouding meer niet-thuis meldingen geven dan anderen en op het matje roepen. Dit kan ook op klacht-niveau, want ik meld dit elke keer dat het gebeurt, maar er lijkt niets te veranderen.

Dit is niet de eerste keer. Wat de klantenservice medewerker aangeeft klinkt heel plausibel. Het is ook alleen DPD waarbij dit mis gaat.

ps. Klantenservice medewerker lijkt iets buiten het boekje gegaan door mede te delen waarom deze denkt dat dit probleem zich voordoet, vandaar geen tracking nummer.

2 reacties

  1. Auteur
    hansgoed
    Datum
    Nog niets vernomen.
  2. Auteur
    hansgoed
    Datum
    Het interesseert DPD echt niet hé.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hansgoed
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?