Opgelost door DPD Pakketservice: Wel thuis maar volgens dpd niet thuis. Niet geleverd.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 326400
Gebruiker
V. van Dorp-den Ouden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via link geeft dpd aan dat het pakket tussen 18:37 en 19:37 geleverd wordt.
Er is vanaf 17 uur iemand thuis.
Om 20:32 ontvang ik een email dat er niemand thuis was. Er ligt geen niet thuis briefje in de brievenbus.
De beste man/vrouw heeft helemaal niet aangebeld.

Ik vind deze praktijken niet kunnen.
Morgen maar kijken of het wel geleverd wordt.

De oplossing

Geen onzin verhaal dat er niemand thuis was.
Dit niet meer doen bij wie dan ook.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo,

    Ik zie inderdaad dat op 9 oktober een onsuccesvolle afleverpoging heeft plaatsgevonden, waarvoor uiteraard mijn excuses.
    Voor zover ik nu kan inzien is het pakket op 10 oktober alsnog geleverd. Dus ik hoop natuurlijk dat deze levering alsnog naar behoren is verlopen.

    Als ik nog iets anders voor je kan doen verneem ik het uiteraard graag.
    Groeten, Wendy.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
V. van Dorp-den Ouden
Datum
Uiteindelijke oplossing
De onsuccesvolle poging was dat dpd had besloten vanwege drukte (Dit vertelde de chauffeur bij de daadwerkelijke bezorging) het pakket niet op de afgesproken dag af te leveren maar de volgende. Waar het mij om gaat is dat dpd onterecht een niet thuis email stuurt. Dat was niet zo. Zij moeten dan een update sturen dat het pakket vanwege drukte niet geleverd kan worden. Vertel gewoon de waarheid.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen