Klacht DPD Pakketservice: What happened with my package?

Klachtnummer
# 448405
Gebruiker
Tika1401
Datum
0 reacties

Details

Klacht

I keep tracking on track and trace but my package is not progressing sing May, 19th. I tried several times to contact DPD via 'recipient form' but receive no reply. I also contacted the DPD premium number but the queue was so long (more than 15minutes), just wasting my credits.

Gewenste oplossing

Please give me some explanation about the package, when will be delivered etc.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen