Klacht DPD Pakketservice: Zaken niet geleverd terwijl dit stellig beloofd is. ; onnodig een vrije dag genomen.

Klachtnummer
# 535532
Gebruiker
A. Rodermond
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DPD zegt getracht geleverd te hebben, maar dat het pand gesloten was. Dit is onjuist en kan ik bewijzen. na telefonisch contact een onwaarschijnlijk verhaal van DPD medewerkster over ongelabeld pakket, maar dan zou ik ook geen update op track&trace hebben gehad. Vervolgens wordt stellig beloofd dat het pakket zeer zeker de volgende dag geleverd wordt. DPD neemt telefoongesprekken op dus dit moet makkelijk te controleren zijn. Ik blijf heel de dag thuis, maar de status van de track&trace blijft ongewijzigd, terwijl de DPD medewerkster had gezegd dat dit 's morgens aangepast zou worden. Weer geen pakket en ook geen belletje. Een dag naar de kl***n enz.

De oplossing

Mijn verloren dag vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    A. Rodermond
    Datum
    DPD reageert niet eens

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen