Klacht DPD Pakketservice: Ze komen gewoon niet uit de auto en leveren niets, zie ze al 2 dagen voorbij rijden.

Cathh

6 augustus DPD stopt voor de deur, maar rijdt later weer weg, geen pakket ontvangen. Lees 's avonds op de website dat we niet thuis waren (echt wel ! ), dan lees ik dat rond 19:00 DPD weer hier is geweest. Wederom waren we volgens DPD niet thuis, dus wel !. Met de nieuwe regeling zou er op 7 aug. tussen 15:19 en 16:19 het pakket geleverd worden. Rond 12:00 controleer ik dit op de site van DPD, maar ziehier , ze zijn om 11:27 aan de deur geweest (we waren thuis en de bel doet 't), weer geen pakket. 's Middags om ca. 16:35 rijdt DPD langzaam langs ons huis en wil stoppen, de chauffeur ziet ons en weg is ie. Weer geen pakket !!.
DPD wil graag de goedkoopste zijn, dat kan als de koeriers niet hoeven te leveren. Wil niks meer met DPD te maken hebben. Als webwinkels leveren met DPD, dan bestel ik bij hen helaas niets meer.

(Waar is m'n pakket nu ?.............. zoekt en ge zult vinden.)

Gewoon leveren en bij niet thuis een briefje in de bus.

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Cathh

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?