Klacht DPD Pakketservice: Zeer slecht bedrijf

Klachtnummer
# 287201
Gebruiker
Magda1960
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30-12-2017 zou door DPD een pakket bezorgd worden. Chauffeur is niet langs geweest zou zogenaamd het adres niet kunnen vinden. Vreemd want PostNL en andere vervoersbedrijven hebben daar toch echt geen moeite mee.
Tenslotte wonen we gewoon in de bewoonde wereld en zie regelmatig door onze straat een wagen van DPD rijden.
Op 02-01-2017 gebeld en zou vandaag een email krijgen met het tijdvak wanneer ze komen maar geen mail natuurlijk. Weer gebeld en weer 0,50 eurocent betalen. Dan wordt er gezegd de chauffeur kan het niet vinden dus ga het maar ergens anders ophalen.
Ik vind dit schandalig en dit is niet de eerste keer dat dpd zo omgaat met pakketten. In ons vorige huis in Oost-Souburg is een keer een pakket voor de voordeur gezet in de regen en één keer was de straat deels opgebroken en werd er doodleuk gezegd dat we niet thuis waren.

De oplossing

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen