Klacht DPD Pakketservice: ZEER SLECHT

Klachtnummer
# 527337
Gebruiker
Mart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

BESTE,

NADAT IK IETS BESTELD HAD IN DRACHTEN WERD HET OPGESTUURD VIA DPD. NA DRIE NIETS ONTVANGEN. DE LEVERANCIER ZOU HET NOGMAALS OPSTUREN. NA TWEE WEKEN WEDEROM NIETS ONTVANGEN. TOEN IS DE LEVERANCIER ERACHTER GEKOMEN DAT HET GEWOON IN HET DISTRIBUTIE CENTRUM LAG.

DE LEVERANCIER ZOU HET AANGETEKEND OPSTUREN EN VERVOLGENS WORD HET BIJ DE BUURVROUW AFGELEVERD ZONDER HANDTEKENING.

DAT ZE HET DRUK HEBBEN SNAP ik MAAR DOE JE WERK GOED WAAR JE VOOR BETAALD WORD. IK HOOP DAT HET EEN INCIDENT IS EN DAT HET DISTRIBUTIE CENTRUM NIET VOL LIGT MET PAKKETSJES DIE BIJ DE KLANTEN HOREN.

MVGR MART

De oplossing

Beste,

Het bedrijf DPD hoeft voor mij niet te doen. Het vertrouwen is dusdanig beschaamd dat ze maar de organisatie goed neer moeten zetten en goede koeriers moeten aannemen. Het is een organisatie van lik mijn ....

Mvgr Mart

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen