Klacht DPD Pakketservice: Zeer slechte service, geen bezorging

Klachtnummer
# 271649
Gebruiker
vanErp1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket door leverancier verzonden op 25-08 en zou 26-08 afgeleverd worden. Speciaal thuis gebleven.. Geen pakket!! Maandag geregeld dat er iemand was...geen Pakket.. Navraag bij leverancier, er zou niemand zijn..??? Bull-shit.. Dus dinsdag weer geregeld dat er de hele dag iemand was.. je raad het al. geen DPD...Woensdag duidelijke vermelding aan de brievenbus en poort of ze pakket a.u.b. aan de overkant af willen geven met duidelijke vermelding, wie/wat/waar. Maar geen DPD...

De oplossing

Graag mijn spullen en een correcte oplossing voor de elend

1 reactie

  1. Auteur
    vanErp1
    Datum
    Uiteindelijk komt het pakket zwaar gehavend aan op het juiste adres. 6 dagen later dan afgesproken. Als de receptioniste er iets van zegt, krijgt ze nog een brutale mond van de koerier ook... Fantastisch bedrijf dat DPD........

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen