Klacht DPD Pakketservice: Zeggen dat ik niet thuis ben terwijl ik dat wel ben.

Klachtnummer
# 416640
Gebruiker
GeleBij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakketje zou bezorgt worden tussen 14.45 en 15.45.
Ik was vanaf 12 uur thuis en er was niemand langskomen rijden. Toen kreeg ik opeens een mailtje dat ik niet thuis was? Ze zijn niet eens komen kijken of er iemand thuis was.

De oplossing

Mijn adress toevoegen.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw de Vaal,

    Bedankt voor je bericht. Allereerst mijn excuses voor de late reactie.
    Wegens grote drukte van de afgelopen weken, is het helaas niet gelukt om eerder te reageren.
    Volgens ons systeem heb je jouw pakket dezelfde dag nog afgehaald bij de parcelshop. Is dit niet het geval, adviseer ik je om contact op te nemen met de afzender.
    De afhandeling van het onderzoek zal tussen DPD en de afzender plaatsvinden.
    Ik ga een klacht over de chauffeur doorsturen naar het depot.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Service DPD​

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen