Klacht DPD Pakketservice: Zie boven

Klachtnummer
# 535826
Gebruiker
goudswaard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Stelselmatig worden mijn pakjes op een verkeerd adres afgeleverd. Dien klacht telefonisch in maar men kan mij niet helpen. De chauffeur weet dat het een ander adres is en doet het toch iedere keer???? Uw telefonistes kunnen niets voor mij betekenen zeggen ze. Ik word er moedeloos van.. hoe verder? Zit nu zonder speciaal hondenvoer voor allergische hond sinds gisteren en ja ik begrijp u mevrouw maar kan niets voor u doen

De oplossing

1.
Lijkt me duidelijk .. het is bekachelijk als uw telefonistes zeggen geen telefonisch contact te kunnen krijgen met de chauffeur
2. Ik wil mijn pakjes
3. Ik wil dat de bezirger wordt aangepakt

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen