Klacht DPG media: Abonnement zonder leveren van de dienst

Fam. Copijn

Volgens DPG media hebben wij in de maart 2020 telefonisch een digitale abonnement afgesloten op het tijdschrift Donald Duck.
Wij kwamen er vorige week achter dat er al een aantal maanden geld van onze rekening wordt afgeschreven. Wij hebben telefonisch contact opgenomen met DPG Media.
Wij hebben naar een bevestiging van het afsluiten van het abonnement gevraagd. Volgens de medewerker is er een bevestiging gestuurd. Wij hebben de bevestiging niet ontvangen en wij hebben nooit gebruik gemaakt van het abonnement. Dit kon de medewerker ook zien.
Wij hebben gevraagd of het abonnementsgeld terug gestort kon worden. De financiële afdeling heeft laten weten dat zij daar niet akkoord mee wilden gaan. Wij vonden dit onterecht maar wij hebben het losgelaten. Wij hebben gevraagd naar de inloggegevens om alsnog gebruik te maken van het de resterende looptijd van het abonnement.
Toen wij eenmaal inlog waren, kwamen wij er tot onze verbazing achter dat er helemaal geen tijdschriften tot onze beschikking waren. Hierover hebben wij meerdere malen telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van DPG media. De medewerkers geven aan dat zij het niet weten en dat er nog contact met ons opgenomen zal worden. Tot op heden is dat niet gebeurd... Ook na het versturen van een klacht hebben wij geen reactie ontvangen.

DPG geld terug laten storten of alsnog de digitale boeken leveren

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DPG media?