Klacht DPG media: Abonnement zonder toestemming

C.F.M. Hanssen

Ik kwam er onlangs achter dat er bij mij elke maand 7.50 wordt afgeschreven. Ik dacht dat dat voor de Donald Duck was, dus heb daar niet goed op gelet. De donald duck is onlangs opgezegd, maar nog steeds werd er 7.50 afgeschreven. Dus gebeld naar tijdschrift.nl. Geen contact, steeds: er is nog 1 wachtende voor u. Toen via chat bericht gestuurd. Lang verhaal kort: ik zou een abonnement op tijdschrift.nl hebben genomen, samen met de Donald Duck. Ik heb hier helemaal geen akkoord voor gegeven of een bevestiging of iets voor hebben gegeven. Ze sturen me een foto van een mail die ik zou hebben gehad. Zelf niets terug te vinden terwijl ik zo iets wel zou bewaren. In die mail zou hebben gestaan: gratis leesmaand is al ingegaan, lees hier hoe je jouw abonnement kunt activeren. En een grote rode knop: activeer nu. Nou, ik kan me die mail niet herinneren en heb zeker nooit geactiveerd. Dpg zegt dat na die gratis maand automatisch een abonnement is ingegaan. Schandalig, dat ze op zo'n manier mensen geld afhandig maken.

Geld terug van alle maanden abonnement.

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DPG media?