Klacht DPG media: Bladcadeau van DPG Media? Garantie voor ellende.

Klachtnummer
# 522871
Gebruiker
M.H. van de Kraats
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bladcadeau gekocht, DPG stuurt herinneringen en aanmaningen alsof het een abonnement zou zijn.

DPG is bovendien niet bereikbaar, telefoonnummer wordt niet opgenomen, stuurt emails met herinneringen van no-reply adressen, reageert niet op emails gestuurd naar andere email adressen.

En reageert niet op aangetekende post.

Ze gedragen zich als struikrovers.

De oplossing

Dat DPG allereerst reageert en begint te communiceren.
Vervolgens dat DPG de afspraken nakomt.
Ten slotte dat DPG stopt met neprekeningen, -herinneringen en -aanmaningen te sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPG media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen