Klacht DPG media: Facturen/aanmaningen na tijdig opzeggen proefabonnement op VT Wonen.

Klachtnummer
# 523439
Gebruiker
WilGeenAanmaningenMeer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het afsluiten van een proefabonnement op VT Wonen, is deze direct opgezegd via email. Ondanks dat hebben we toch een rekening voor de vervolgperiode gehad en diverse aanmaningen. Op iedere aanmaning gereageerd via telefoon en chat en het zou iedere keer opgelost worden. Hiervan hebben we ook bevestigingen. Maar deze week voor de derde keer een aanmaning tot betaling ontvangen, met dreiging van incasso en kosten. Daarop gereageerd via chat (print screens beschikbaar) waarin wordt beloofd het op te zeggen en te bevestigen via email. Wederom geen email gekregen.

De oplossing

We geen facturen en aanmaningen meer ontvangen en dat dit ook bevestigd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPG media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen