Klacht DPG media: Graag contact over retourstorting jaarbetaling abonnement

Klachtnummer
# 582639
Gebruiker
J.J. van Dijke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hele maand januari is volkskrant niet of niet op tijd bezorgd. Ondanks dagelijkse melding geen ernstige klacht van gemaakt.
Abonnement opgezegd maar ik ben het niet eens met het bedrag wat retour gestort gaat worden.

Gewenste oplossing

Ik wil graag gecompenseerd worden voor het niet en niet op tijd bezorgen van de krant in de hele maand januari.

Als trouwe abonnee vind ik het erg teleurstellend dat wij op deze manier ongewild afscheid moeten nemen van onze krant!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPG media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen