Klacht DPG media: gratis abonnement Tijdschrift.nl zonder toestemming automatisch omgezet naar betaald abonnement.

Hompes60

Bij het afsluiten van een abonnement op Autoweek is me een gratis abonnement op Tijdschrift.nl aangeboden. Ik kon er ook gratis het blad Autoweek digitaal lezen.
Het gratis abonnement is automatisch verlengd naar een betaald abonnement met automatische incasso.
Ik heb hier nooit toestemming voor gegeven. Niet voor de verlenging, en ook niet voor de incasso.
Ik heb ondanks verschillende verzoeken van Tijdschrift.nl mijn account van het gratis abonnement niet geaktiveerd. De reden laat zich raden: Waarom zou ik een gratis abonnement activeren. Dat eindigt toch automatisch na de gratis periode?
Ik ben er na 31 maanden achtergekomen dat ik € 9,99/mnd betaal en dat wil ik terugvorderen.
Ik heb verschillende abonnementen van DPG media dus de afschrijvingen zijn daarom niet opgevallen in mijn rekening overzicht.

ik wil dat DPG media mijn onterecht afgeschreven abonnementsgeld terugstort.

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DPG media?