Klacht DPG media: Onbeschofte kranten verkoper van DPG Media.

Klachtnummer
# 529016
Gebruiker
ConsumentP
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zaterdag 20 maart werd ik lastig gevallen door een van jullie krantenverkopers.

Dit was ’s middags voor de Albert Heijn in Ulvenhout.

De man en vrouw stonden hinderlijk opgesteld vlak voor de ingang van de winkel, ook hun kranten versperden de entree.

De mannelijke verkoper in kwestie bleef maar aandringen om een abonnement af te sluiten.

Dit ging op zo’n manier dat het onbeschoft werd en mij zelfs mij achternaam wilde weten en waar ik woon.

Met een smoes probeerde hij alles om mijn achternaam te achterhalen en bleef er maar over doorgaan.

Hij versperde mij de weg zodat ik geen kant op kon.

Ik heb hem meerdere malen verteld geen prijs te stellen op een abonnement maar hij bleef maar aandringen.

Ik droeg een mondkapje maar hij niet en hield met opzet onvoldoende afstand om mij zo onder druk te zetten.

Schofterig om mensen zo lastig te vallen.

Ik was niet de enige ook andere winkelbezoekers werden door hem op een ongemanierde wijze toegesproken.

Een mevrouw die voor mij de winkel verliet zei ook al dat de in de weg stonden.

Dit alles om maar zijn provisie op te strijken.

Ik zal nooit met zo’n oplichter in zee gaan.

Ik wil excuses.

De oplossing

Excuses.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPG media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen