Klacht DPG media: Ondanks opzeggen blijft DPG media Donald Duck bladen sturen

Klachtnummer
# 534455
Gebruiker
Baalbaal13
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via de Jumbo een kortingscode ontvangen voor 4 Donald Duck bladen. Ik moest zelf ongeveer 4 euro bij betalen, na deze 4 nummers zou het abonnement zelf stoppen. Na de vier nummers kwamen er toch opnieuw bladen met een acceptgiro. Ik heb toen gebeld de ontvangen nummers nog betaald en het lidmaatschap opgezegd. Ik heb DPG media gebeld en gemaild. Je krijgt gewoon geen reactie en ze blijven gewoon die bladen sturen. Heel frustrerend!

De oplossing

Contact opnemen met DPG media dat ze moeten stoppen met deze praktijken en moeten reageren op de mails die gestuurd worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPG media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen