Klacht DPG media: ongewenst digitaal abonnement tijdschrift.nl

Klachtnummer
# 523224
Gebruiker
Gebruiker1613679928
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gister kwam ik er bij toeval achter dat er maandelijks € 7,50 van mijn rekening word afgeschreven.
Nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice, werd mij duidelijk dat ik sinds 22 maart 2019 een digitaal abonnement heb op "tijdschrift.nl".
Volgens de medewerker heb ik dit telefonisch afgesloten.
In het verleden heb ik wel eens contact gehad om een ontbrekende editie van AutoWeek na te bestellen.
Ik ben mij toondertijd hier niet bewust van geweest dat ik een abonnement op tijdschrift.nl heb afgesloten. Volgens de medewerker zou er ook een bevestigingsmail gestuurd worden, deze heb ik nog niet ontvangen.
Gister is het abonnement is op mijn verzoek per direct gestopt.
Het betaalde abonnementsgeld zo'n € 165, wil ik hierbij terug vorderen omdat ik niet op tijdschrift.nl heb ingelogd, sterker ik had geen toegang tot tijdschrift.nl
Daarnaast ben ik voor mijn werk op zee vaak lagere tijd niet thuis. De internet snelheid op zee is dermate traag dat een email versturen met alleen platte tekst zo nu en dan een hele uitdaging is. Dergelijke digitale abonnementen zijn voor mij dus nutteloos en geld verspilling.

De oplossing

Ik hoop met het bedrijf in overleg te gaan, waarna het bedrijf het door mij betaalde abonnementsgeld terug stort.
Ik om verschillende redenen ben ik zeer terughoudend met abonnementen, helemaal met digitale versies.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPG media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen