Klacht DPG media: Onterecht abonnement, klacht indienen onmogelijk

klacht-indienen-onmogelijk

DPG Media neemt een tijdschrift over waarvoor onterecht een abonnement is afgesloten terwijl aan de telefoon werd gezegd dat het om eenmalig enkele nummers zou gaan.

DPG Media reageert na het ontvangen van de factuur niet op de mail die daar over door ons is verzonden.

Bij telefonisch contact probeert DPG Media ons af te schepen met korting op de te betalen factuur door enkele toekomstige edities van het tijdschrift te schrappen. Dit was het maximale dat zij konden doen.

Na nogmaals telefonisch contact konden ze nog een editie van het tijdschrift schrappen, meer konden ze echt niet doen. Voor klachten konden we het contactformulier op de website invullen. Op dit bericht via het contactformulier komt ook geen reactie.

Na ontvangen van een tweede herinnering nogmaals telefonisch contact opgenomen. Per e-mail een klacht indienen blijkt ineens niet meer mogelijk volgens de betrefffende medewerker, wel wil hij de kosten voortvloeiende uit de tweede herinnering schrappen. Verder kon hij niets voor ons doen.

Dit bedrijf is werkelijk waar te belachelijk voor woorden. Wij betalen deze factuur uit principe absoluut niet.

Klachten niet afschepen met verkooptechnieken (/praatjes), maar daadwerkelijk oplossen.
+ Stoppen met het misleiden van consumenten.

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DPG media?