Klacht DPG media: Onterechte automatische incasso voor niet mee ingestemd abonnement voor Tijdschrift.nl

Vtwonenfan

In april 2019 heb ik abonnement op de vt wonen en Libelle opgezegd (na twee eerdere pogingen die niet goed waren verwerkt door Sanoma). U kunt zich voorstellen dat ik niet blij was toen ik voor de derde keer contact opnam om mijn abonnement op te zeggen. Het werd er niet beter op toen de klantenservice medewerker niet leek te willen accepteren dat ik wilde opzeggen . Hij haalde vanalles uit de kast (zei notabene dat ik al die jaren veel teveel betaald had en eigenlijk had moeten bellen voor een korting). Toen stelde hij voor die korting alsnog te geven als ik lid bleef en zo bleef hij vanalles aanbieden. Ik was nogal geirriteerd van deze vorm van agressieve verkoop en het feit dat ik mijn abonnement zo moeilijk op kon zeggen en poeierde hem af. Het leek toen toch gelukt, ik kreeg geen blad meer thuis. Nu na 1 jaar en 3 maanden kom ik erachter dat sinds juni 2019 toch steeds 7,50 per maand wordt afgeschreven. En wat krijg ik te horen; ik zou in dit zelfde gesprek in april een gratis aanbieding gehad hebben voor Tijdschrift.nl (waar ik absoluut geen weet van heb) en als je dat niet opzegt binnen maand, betaal je dan 7,50 per maand hiervoor. Ik heb nog nooit een letter in iets gelezen, heb dit nooit bewust afgenomen (en zou dat ook nooit doen, aangezien ik al met zoveel moeite van het vt wonen abonnement afkwam en blij was dat ik er eindelijk vanaf was) en wil gewoon mijn geld terug. Ik vind het belachelijk slecht dat me zoiets is aangesmeerd. Wat een agressieve verkoop. Er zou me een bevestigingsmail gestuurd zijn, die ik nooit heb ontvangen. Ik heb alle mail nog bewaard en kan niks terugvinden. Ik heb al een gebeld, gemaild naar DPG media en een klacht ingediend, maar tot op heden ontvang ik geen reactie, behalve dat ik akkoord ben gegaan en mijn geld niet terug krijg. Ze leveren tot nu toe echter niet het gevraagde bewijs, waarmee ik instem met een abonnement en een rechtsgeldig akkoord dat ik instem met een automatische incasso. Logisch, want dat is er niet. Wat een slechte dienstverlening dat je op deze manier mensen in grote getale oplicht (ik ben er inmiddels achter dat er veel meer gedupeerden zijn). Ik wilde nota bene een nieuw abonnement overwegen op vt wonen.....

Ik wil bewijs van afsluiting van een abonnement op Tijdschrift.nl en een rechtsgeldig document waarmee ik instem met een automatische incasso van 7,50 per maand. En ik wil daarna mijn geld terug van onterecht geincasseerde abonnementskosten voor Tijdschrift.nl

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DPG media?