Klacht DPG media: Opzegging abonnement stiekem omgezet in een ander abonnement.

Maestro

Bij het telefonische opzeggen van mijn donald duck abonnement wordt er aangeboden voor de laatste periode tijdens het contract nog eenmalig een donald extra te sturen in plaats van 4 maal een weekblad.
Vervolgens krijgen we een email waarin wordt aangegeven dat er een abonnement verlenging is afgesproken. Reactie op die email komt er niet.

De klantenservice waar je onderin de mail kan klikken leid naar sanoma.com daar kun je echt helemaal niets. website is in het engels of suomi?? wat is dat dan??

Ik vind het verschrikkelijk stuitend dat een bedrijf en medewerkers bewust klanten misleiden en op die manier toch abonnementen door te laten lopen. Wat vinden die mensen ervan als dat bij hun gebeurd?

Wellicht dat de consumentenbond of radar hier eens achteraan moet want dit lijkt na wat zoek werk al jaren de praktijk te zijn.

Maak online opzeggen helder en transparant op de website.
Stop met misleidende verkooppraktijken.

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DPG media?