Klacht DPG media: Problemen bij het opzeggen.

Klachtnummer
# 541418
Gebruiker
GaveGoudvis#794
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Abonnement van de autoweek stop laten zetten, maar uiteindelijk blijkt de medewerker niet het abonnement stop te hebben gezet maar overgezet naar het blad GTO (wat ook nog eens totaal oninteressant is).
Fout ligt bij hun maar gewoon lekker betalen.

De oplossing

Ik heb voor dat nieuwe abonnement moeten betalen maar daar gaan ze niets aan doen, dat hebben ze al laten weten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPG media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen